.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد شجاعي از مسدودشدن سایت صراط

 شجاعی کیاسری گفت: مسدودکردن سایت صراط در صلاحیت کمیته فیلترینگ نیست.

به گزارش شمال نيوز: سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه مسدود کردن سایت صراط از سوی کمیته فیلترینگ خلاف قانون است، گفت: سال ۸۸ مجلس طی قانونی اختیار نظارت بر سایت های که دارای مجوز هستند را به شورای نظارت بر مطبوعات واگذار کرد.

سید رمضان شجاعی کیاسری در گفت وگو با خانه ملت، درباره مسدود شدن سایت صراط از سوی کمیته فیلترینگ، گفت: سال ۸۸ مجلس طی قانونی اختیار نظارت بر سایت های که دارای مجوز هستند را به شورای نظارت بر مطبوعات واگذار کرد.

نماینده مردم ساری در مجلس شوای اسلامی با بیان اینکه اقدام به مسدود کردن سایت صراط از سوی کمیته فیلترینگ غیر قانونی است، تصریح کرد: سایت ها باید به چند دلیل فیلتر شوند که مهمترین آنها نداشتن مجوز و تلاش برای  تشویش اذهان عمومی و نشر مطالبی باشد که امنیت و منافع ملی را به خطر بیندازد، اما سایت صراط در هیچ یک از این گزینه جای نداشته است.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه وظیفه نظارت بر سایت های دارای مجوز بر عهده شورای نظارت بر مطبوعات است، گفت: کمیته فیلترینگ تنها می تواند به تخلفات سایت های  که مجوز قانونی از شورای نظارت بر مطبوعات را دریافت نکرده اند، رسیدگی کند.

روزگذشته علی مطهری نماینده ناظر مجلس در هیات نظارت بر مطبوعات فیلتر شدن سایت صراط از سوی کمیته فیلترینگ را غیر قانونی خواند و گفت: نظارت بر پایگاه های اطلاع‌رسانی مجازی دارای مجوز طبق قانون با هیأت نظارت بر مطبوعات است. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 خرداد 1392
*چطور شده اینجا خونت به جوش آمد ولی در.....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.